Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2009, 15:33
από vista killer
Σήμερα είδα αυτό εδώ στο pc-magazine

http://e-pcmag.gr/news/61439#comment-524574

δεν ξέρω που τα είδαν τα τόσο τεράστια προβλήματα και το βγάλανε και σαν είδηση κιόλας. Τι να πεις. Από εκεί φαίνετε και η αγωνία της microsoft για την επιτυχία του νέου λειτουργικού της.