Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2009, 17:45
από ubuderix
Hephaestus έγραψε:
ubuderix έγραψε:Ποιος χρηστης UBUNTU θελει να γυρισει σε προηγουμενη διανομη ?
Η απαντηση ειναι μια : K A N E I Σ :bow: :bow: :bow:

Εχμ... Εγώ γύρισα στην προηγούμενη διανομή, όπως και άλλοι εδώ μεσα. Λέω να περιμένω λίγο ακόμη μέχρι να στρώσει η καινούργια, γιατί με το pc βγάζω και το ψωμάκι μου. Πειράζει; :eh:


Ναι αλλα οι χρηστες ubuntu δεν βριζουν την canonical ,οι windαδες την ms ομως?
Aς ειχε κ..ο και η ms να βγαζει καθε 6 μηνες εκδοση και χωρις προβληματα