Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2009, 19:11
Αν και δεν διαβαζω το συγκεκριμενο περιοδικο, και απ' οτι βλεπω μπραβο μου γι' αυτο,
και καλα κανω.....
Ο ubuderix με καλυψε!!
και καλα κανω.....
Ο ubuderix με καλυψε!!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/