Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2009, 19:11
από vagrale13
Αν και δεν διαβαζω το συγκεκριμενο περιοδικο, και απ' οτι βλεπω μπραβο μου γι' αυτο, :clap:
και καλα κανω.....
Ο ubuderix με καλυψε!! :thumbup: