Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2009, 20:11
από Epirotes
jimmykarily έγραψε:Πάντως ρε παιδιά για όποιον βγάζει το ψωμί του από το pc καλό είναι να μένει στην LTS. Το format κάθε 6 μήνες είναι για όποιον του αρέσει να ψάχνεται... ;)

Δεν συμφωνώ καθόλου. Αν έχει χωρισμένο το / και το /home, που είναι το πρόβλημα; Το / κάνεις φορμάτ και εγκατάσταση μόνο. Κι ούτε αυτό θα χρειαζόταν καν, εάν η αναβάθμιση μέσω διαχείρισης ενημερώσεων ήταν πιο αξιόπιστη. Σε προηγούμενες εκδόσεις (αν θυμάμαι καλά από 8.04 σε 8.10) έτσι το είχα κάνει και δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ε, στην 9.10 πήρα τα παπούτσια στο χέρι. Πάντως προτιμώ να κάνω φορμάτ κάθε εξάμηνο το / παρά να μείνω σε μια παλιότερη έκδοση του λειτουργικού.