Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2010, 00:52
ean έγραψε:έγραψε:Κανε προσαρτηση τους δισκους.
Όπως έχω αναφέρει γνωρίζω ελάχιστα το Linux. Διερευνώ και μαθαίνω. Αλλά αν βοηθούσατε και μου λέγατε συγκεκριμένα πως γίνεται θα κέρδιζα χρόνο αλλά προπαντός θα απέφευγα κάποιο καταστροφικό λάθος. Ευχαριστώ.
Το πιο πιθανο ειναι να γινει αυτοματα η προσαρτηση, να τους βλεπει το συστημα δηλαδη, και εσυ!
Αν μπορεις να τους ανοιξεις και να δεις τα περιεχομενα τους, τοτε συνεχισε τα υπολοιπα!
επισης μπορεις να δοκιμασεις και τα προγραμματα που σου προτεινε ο giannis12a
PhotoRec και TestDisk αλλα δεν τα εχω δοκιμασει αυτα!