Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2010, 17:11
από panligo
P!nk έγραψε:το μοντέλο που έχω δε το έχει στο wizard

Ακριβώς το μοντέλο δεν το έχει... Πρέπει να επιλέξεις κάτι σαν χ4500 η χ4000 κάτι τέτοιο...