Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2010, 17:11
P!nk έγραψε:το μοντέλο που έχω δε το έχει στο wizard
Ακριβώς το μοντέλο δεν το έχει... Πρέπει να επιλέξεις κάτι σαν χ4500 η χ4000 κάτι τέτοιο...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
P!nk έγραψε:το μοντέλο που έχω δε το έχει στο wizard