Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2010, 22:44
Για τα (play/stop/previous/next) δοκιμασες με πατημενο το Fn?
Δωσε και το αποτελεσμα απο
Επισης δες το δευτερο βιντεο εδω viewtopic.php?f=9&t=8223
κανε οπως λεει τις ρυθμισεις στις Πηγες λογισμικου
και μετα κανε ενα update!
Δωσε και το αποτελεσμα απο
- Κώδικας: Επιλογή όλων
lsusb
Επισης δες το δευτερο βιντεο εδω viewtopic.php?f=9&t=8223
κανε οπως λεει τις ρυθμισεις στις Πηγες λογισμικου
και μετα κανε ενα update!