Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2010, 16:37
από AngelDeath
Αυτό με τα PPA δεν τα κατάλαβα καθόλου. Που βρίσκονται κλπ . Άμα μπορεί κάποιος να βοηθήσει??
επίσης πήγα και στο αγγλικό forum, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Κάνω ότι λένε εκεί τα παιδιά, αλλά βγάζω κάτι errors, και δεν πετυχαίνει τίποτα.