Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2010, 16:37
Αυτό με τα PPA δεν τα κατάλαβα καθόλου. Που βρίσκονται κλπ . Άμα μπορεί κάποιος να βοηθήσει??
επίσης πήγα και στο αγγλικό forum, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Κάνω ότι λένε εκεί τα παιδιά, αλλά βγάζω κάτι errors, και δεν πετυχαίνει τίποτα.
επίσης πήγα και στο αγγλικό forum, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Κάνω ότι λένε εκεί τα παιδιά, αλλά βγάζω κάτι errors, και δεν πετυχαίνει τίποτα.