Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2010, 16:12
limas έγραψε:Καλησπερα,
πηρα το πολυμηχανημα και αρχικα ενεργοποιω το WiFi του εκτυπωτη. Στη συνεχεια ενω το βλεπω στις δια8εσιμες ασυρματες συνδεσεις μου, επιλεγω να συνδεθω μαζι του ασυρματα αλλα ματαια. Καποια παιδια ειχαν πει να κανω μια συνδεση ad-hoc.Την εκανα αυτην την ρυθμιση αλλα και παλι δεν συνδεομαι. Καποιοι ειπαν και για μια στατικη IP. Αυτη πως μπορω να την βαλλω και ποια IP να επιλεξω?? Χρειαζεται να κανω κατι επιπλεον?? Ευχαριστω..
Βάλε HPlip tollbox και μετά με usb σύνδεση μαζί του , στο HPlip θα έχει εάν εργαλείο να κάνει επεξεργασία τις σύνδεσης ασύρματης του δικτύου και ΙΡ του .