Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2010, 22:18
από MakisM1
Και το ενα και το αλλο απο το Synaptic τα κατεβαζεις! Δεν ειναι παραθυρα εδω... Παντα κοιταμε πρωτα το Synaptic, αν θελουμε αναβαθμισεις...

Πιθανον να χρειαστει να απεγκαταστησεις τον εκτυπωτη σου και να τον ξαναεγκαταστησεις μεσω HPLIP (θα σου τρεξει το hpsetup).

Για τακτικη και νοικοκυρεμενη εγκατασταση...