Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2010, 00:39
από vasilispoulos
Οκ, αλλά υπάρχει τρόπος να ελέγχω εγώ ο ίδιος πόσο γρήγορα ή αργά θα δουλεύεουν τα ανεμιστηράκια από το ubuntu;