Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2010, 14:13
Kαλημέρα στήν κοινότητα
Το gparted αδυνατεί νά επεξεργαστεί μέ οποιονδήποτε τρόπο το usb stick
είπα να ξαναδοκιμάσω νά κάνω format από τά windows, αφού είχε εν μέρει πετύχει τήν πρώτη φορά
καί εισέπραξα ένα ωραιότατο κρασσάρισμα!
Έτσι το στικάκι πήρε το δρόμο γιά τήν ανάκύκλωση,
(δέν ήταν αξίας, η περιέργεια γιά τήν αιτία τής απώλειας τών 700 ΜΒ ήταν το πιό σημαντικό)
Ευχαριστώ όσους βοήθησαν καί ιδιαίτερα τόν medigeek πού όση ώρα ήμασταν στο webchat είχα τήν αίσθηση ότι κάνω ιδιαίτερα μαθήματα
Off topic:
Η αλήθεια είναι ότι ζορίστηκα λίγο στο chat room,
(κάτι η ηλικία, κάτι οι περιορισμένες γνώσεις σέ ένα αντικείμενο πού γιά μένα είναι αγαπημένο hobby καί όχι αντικείμενο δουλειάς)
όμως το σημαντικό γιά μένα είναι ότι κάτι ακόμα κέρδισα.
Φιλικά
Θανάσης Π.
Το gparted αδυνατεί νά επεξεργαστεί μέ οποιονδήποτε τρόπο το usb stick
είπα να ξαναδοκιμάσω νά κάνω format από τά windows, αφού είχε εν μέρει πετύχει τήν πρώτη φορά
καί εισέπραξα ένα ωραιότατο κρασσάρισμα!
Έτσι το στικάκι πήρε το δρόμο γιά τήν ανάκύκλωση,
(δέν ήταν αξίας, η περιέργεια γιά τήν αιτία τής απώλειας τών 700 ΜΒ ήταν το πιό σημαντικό)
Ευχαριστώ όσους βοήθησαν καί ιδιαίτερα τόν medigeek πού όση ώρα ήμασταν στο webchat είχα τήν αίσθηση ότι κάνω ιδιαίτερα μαθήματα
Off topic:
Η αλήθεια είναι ότι ζορίστηκα λίγο στο chat room,
(κάτι η ηλικία, κάτι οι περιορισμένες γνώσεις σέ ένα αντικείμενο πού γιά μένα είναι αγαπημένο hobby καί όχι αντικείμενο δουλειάς)
όμως το σημαντικό γιά μένα είναι ότι κάτι ακόμα κέρδισα.
Φιλικά
Θανάσης Π.