Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2010, 17:26
από kotsen
Χαχα,παίδες τα έφτυσε εχθές μόλις ο υπολογιστής!!Αλλά επειδή θα τον φτιάξω και θα χρειαστεί να περάσω τον εκτυπωτή πάλι ας μάθω την διαδικασία λοιπόν!Ο εκτυπωτής λοιπόν είναι συνδεδεμένος με το ρούτερ και εγκατεστημένος σε έναν άλλο υπολογιστή με winodws 7!Αυτά!!Εφαγα όλο το ιντερνετ εχθές το βράδυ αλλά δεν έβγαλα τίποτα!!