Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2010, 14:38
Καλημέρα παιδιά!!Χρόνια πολλά και καλά χριστούγεννα!Πάλι problem έχω!Τώρα αν και αναγνωρίζει τον εκτυπωτή λέει ότι θέλει ένα plug in το οποίο όταν πάει να το εγκαταστήσει λέει ότι ήταν αδύνατη η εγκατάσταση του!!Τι κάνω πάλι!!