Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2010, 14:38
από kotsen
Καλημέρα παιδιά!!Χρόνια πολλά και καλά χριστούγεννα!Πάλι problem έχω!Τώρα αν και αναγνωρίζει τον εκτυπωτή λέει ότι θέλει ένα plug in το οποίο όταν πάει να το εγκαταστήσει λέει ότι ήταν αδύνατη η εγκατάσταση του!!Τι κάνω πάλι!!