Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2010, 16:09
kotsen έγραψε:Δεν έβγαλα και πολύ άκρη από αυτό που μου έδωσες!!Δεν πειράζει!!Θα δω τι άλλο μπορώ να κάνω και θα δούμε!!
για κοίτα εδώ
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
kotsen έγραψε:Δεν έβγαλα και πολύ άκρη από αυτό που μου έδωσες!!Δεν πειράζει!!Θα δω τι άλλο μπορώ να κάνω και θα δούμε!!