Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2011, 00:06
Αγορασα ενα εξωτερικο σκληρο δισκο 2,5" Seagate Expansion Drive
Με το που τον συνεδεσα, εμφανιστηκε ενα μηνυμα που ελεγε οτι δεν εχετε δικαιωματα εγγραφης και ενα πορτοκαλι σημα πανω στο εικονιδιο του σκληρου στον Ναυτιλο.
Μπηκα μετα ως root με
Το προβλημα ωστοσο ειναι:
Θα πρεπει να μπαινω συνεχεια ως root;
Δεν υπαρχει καποια μονιμη λυση για να γραφω ελευθερα στο σκληρο δισκο;
Ευχαριστω.
Με το που τον συνεδεσα, εμφανιστηκε ενα μηνυμα που ελεγε οτι δεν εχετε δικαιωματα εγγραφης και ενα πορτοκαλι σημα πανω στο εικονιδιο του σκληρου στον Ναυτιλο.
Μπηκα μετα ως root με
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gksudo nautilus
Το προβλημα ωστοσο ειναι:
Θα πρεπει να μπαινω συνεχεια ως root;
Δεν υπαρχει καποια μονιμη λυση για να γραφω ελευθερα στο σκληρο δισκο;
Ευχαριστω.