Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2011, 00:26
από 2010
Ευχαριστω s.dalas.
Δεν ξερω πώς εγινε, αλλα τωρα γραφει αρχεια.
Το προβλημα που διαπιστωνω τωρα ειναι το εξης:
Οταν παω να σβησω κατι, μου βγαζει το μηνυμα οτι "To αρχειο δεν μπορει να μεταφερθει στα απορριμματα. Θελετε να διαγραφει οριστικα;"
Ετσι θα γiνεται παντοτε;
Δεν θα υπαρχει ενδιαμεση αποθηκευση των διαγραμμενων αρχειων στο φακελο των απορριμματων;
Οτι σβηνω δεν θα υπαρχει περιπτωση αναιρεσης;

Μηπως φταιει οτι το συστημα αρχειων του ειναι NTFS και οχι FAT;
Γενικα χρειαζεται να το κανω καμια διαμορφωση με gparted ή θα κανω καμια ζημια;


ΥΓ
s.dalas έγραψε:Με δεξί κλικ και ιδιότητες->Permissions(άδειες είναι αυτό στα ελληνικά??) βγάζει τίποτα?
Λεει οτι δεν ειναι δυνατον να εξακριβωθουν τα δικαιωματα αυτου του δισκου.