Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2011, 16:19
από lalakis
Σημαντικη λεπτομερεια που δεν ξερω αν σε ενδιαφερει:

Στο γερμανικο φορουμ ο χρηστης λεει οτι με το WXCam η καμερα δουλευει αψογα αλλα με το Σκαιπ ΔΕΝ κανει τιποτα!