Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2011, 23:13
Λοιπόν έκανα άλλη μια μάταιη προσπάθεια!
Κατ' αρχάς έχω το Ubuntu 10.04 LTS - Lucid Lynx που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010.
Αυτά τα 3 πακέτα που περιγράφεις τα έβαλα και είναι εγκατεστημένα (φαίνεται στο Synaptic). Έχω βάλει και άλλα που έχουν "hp". Όμως και πάλι δεν δουλεύει ο εκτυπωτής.
Υ.Γ.: Αυτή τη στιγμή αφαίρεσα (χρησιμοποιώντας το Κέντρο Λογισμικού) ό,τι έχει να κάνει HPLIP και αφαίρεσα και τον εκτυπωτή. Αύριο θα προσπαθήσω πάλι εκ νέου!
Κατ' αρχάς έχω το Ubuntu 10.04 LTS - Lucid Lynx που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010.
Αυτά τα 3 πακέτα που περιγράφεις τα έβαλα και είναι εγκατεστημένα (φαίνεται στο Synaptic). Έχω βάλει και άλλα που έχουν "hp". Όμως και πάλι δεν δουλεύει ο εκτυπωτής.
Υ.Γ.: Αυτή τη στιγμή αφαίρεσα (χρησιμοποιώντας το Κέντρο Λογισμικού) ό,τι έχει να κάνει HPLIP και αφαίρεσα και τον εκτυπωτή. Αύριο θα προσπαθήσω πάλι εκ νέου!