Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2011, 23:13
από chalkomatas
Λοιπόν έκανα άλλη μια μάταιη προσπάθεια!

Κατ' αρχάς έχω το Ubuntu 10.04 LTS - Lucid Lynx που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010.

Αυτά τα 3 πακέτα που περιγράφεις τα έβαλα και είναι εγκατεστημένα (φαίνεται στο Synaptic). Έχω βάλει και άλλα που έχουν "hp". Όμως και πάλι δεν δουλεύει ο εκτυπωτής.

Υ.Γ.: Αυτή τη στιγμή αφαίρεσα (χρησιμοποιώντας το Κέντρο Λογισμικού) ό,τι έχει να κάνει HPLIP και αφαίρεσα και τον εκτυπωτή. Αύριο θα προσπαθήσω πάλι εκ νέου!