Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2011, 13:53
από the_eye
Έχω την εντύπωση ότι έχει μόνο ψηφιακή λήψη το tuner σου. Δεν μπορείς να δεις αναλογικά κανάλια. Για δες το manual.