Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2011, 15:50
Για την κάμερα σου υπάρχει υποστήριξη όπως θα δεις και εσύ
Αυτό που σου προτείνω εγώ είναι να δοκιμάσεις με διάφορα προγράμματα και επανεκκινήσεις καθε φορά που τα εγκαταστείς,οπως Cheece
Αυτό που σου προτείνω εγώ είναι να δοκιμάσεις με διάφορα προγράμματα και επανεκκινήσεις καθε φορά που τα εγκαταστείς,οπως Cheece