Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2011, 15:50
από yiannis66
Για την κάμερα σου υπάρχει υποστήριξη όπως θα δεις και εσύ
Αυτό που σου προτείνω εγώ είναι να δοκιμάσεις με διάφορα προγράμματα και επανεκκινήσεις καθε φορά που τα εγκαταστείς,οπως Cheece