Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2011, 22:52
από konnn
Το λειτουργικό σου είναι Windows, τι μπορούμε να σου πούμε τώρα?
Off topic:
Δοκίμασε να ξαναπεράσεις τους οδηγούς....