Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2011, 14:20
Έχω ένα usb stick 8GB, από τότε που το αγόρασα ήταν χωρισμένο σε δυο διαμερίσματα το ένα ήταν το κύριο διαμέρισμα και το δεύτερο ήταν ένα πάρα πολύ μικρο κομμάτι που είχε μέσα κάποιο είδους πρόγραμμα για να κλειδώνει το stick.
Δεν το ήθελα το πρόγραμμα και το έσβησα αλλά το διαμέρισμα το μικρο έμεινε οπότε τώρα όταν το βάζω σε ένα pc το βλέπει σαν δυο νέες συσκευές...θέλω το μικρο κομμάτι να εξαφανιστεί
τι μπορώ να κάνω παιδιά με αυτό το πρόβλημα
Υ.Γ Επειδή είμαι νέο μέλος φτιαχτό τώρα την υπογραφή μου
μη μου την πείτε

Δεν το ήθελα το πρόγραμμα και το έσβησα αλλά το διαμέρισμα το μικρο έμεινε οπότε τώρα όταν το βάζω σε ένα pc το βλέπει σαν δυο νέες συσκευές...θέλω το μικρο κομμάτι να εξαφανιστεί
τι μπορώ να κάνω παιδιά με αυτό το πρόβλημα
Υ.Γ Επειδή είμαι νέο μέλος φτιαχτό τώρα την υπογραφή μου
μη μου την πείτε