Δημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2011, 23:15
από malos
Μάλλον gnome έχεις. Δεν θυμάμαι καλά αλλά πήγαινε στο "Αναζήτηση οδηγών" ή κάπως έτσι. Το εικονίδιο του είναι κάτι πράσινο σαν πλακέτα (αν βλέπω καλά γιατί είμαι και στραβός). Το πρόγραμμα αυτό που λέω
ψάχνει οδηγούς και αν βρει κάτι που ταιριάζει με τις συσκευές που έχεις προσαρτημένες σου προτείνει να το εγκαταστήσεις.
Μήπως λέγεται jockey κάτι ; Δεν θυμάμαι ρε γ***** ! Στο kde που έχω λέγεται jockey-kde.