Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2011, 18:00
JohnakisSs έγραψε:Έχω χρησιμοποιήσει ήδη το cheese και δεν έχω κάποιο πρόβλημα δηλαδή, μπαίνω και βγάζω φωτογραφίες κανονικά!
Αυτό σημαίνει ότι η κάμερα λειτουργεί κανονικά.
Το όποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις είναι κάτι ειδικό με τις τρίτες εφαρμογές.
Κανονικά, κάθε εφαρμογή που υποστηρίζει Video4Linux2 θα λειτουργεί. Για τις εφαρμογές όπως emesene πρέπει να δεις (ή να ρωτήσεις εδώ) αν θέλουν Video4Linux (σκέτο, δηλαδή όχι Video4Linux2).