Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2011, 14:07
από Reinach
Ευχαριστώ the_eye. Εγκατέστησα το gnome-ppp και έβαλα τα στοιχεία για τη δωρεάν σύνδεση anyweb:
Αριθμός κλήσης: 899 300 5555 ( User name: free - Password: free )

Δείχνει να λειτουργεί το μόντεμ, αλλά κάνει απόρριψη λόγω "no dial tone". Οι ρυθμίσεις είναι οι εξής:

Setup-Modem
Εικόνα

Setup-Init Strings
Εικόνα

Setup-Options
Εικόνα

Όταν πατάω "σύνδεση", στην αρχή και για λίγο ακούγεται κάτι σαν τόνος της γραμμής αλλά σταματάει και το log δίνει το εξής:
Κώδικας: Επιλογή όλων
--> WvDial: Internet dialer version 1.60
--> Cannot set information for serial port.
--> Initializing modem.
--> Sending: ATZ
ATZ
OK
--> Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
OK
--> Modem initialized.
--> Sending: ATM1L1DT8993005555
--> Waiting for carrier.
ATM1L1DT8993005555
NO DIAL TONE
--> No dial tone.
--> Disconnecting at Fri Jul 15 13:50:42 2011


Μείωσα και την ταχύτητα από 115200 στα 57600 αλλά πάλι δεν μπόρεσε να συνδεθεί. Επίσης δοκίμασα από την καρτέλα "Options" το "stupid mode" και πάλι δεν έγινε τίποτα.

(Το τηλεφωνικό καλώδιο από το μόντεμ το σύνδεσα πάνω στο Νέτμοντ, στη θέση που είχα συσνδεδεμένο το τηλέφωνο το οποίο λειτουργεί κανονικά)