Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2011, 14:50
από Blacknight
stavrosLinux έγραψε:
Blacknight έγραψε:
stavrosLinux έγραψε:Αν τον χρησιμοποιείς για ubuntu, μπορείς άφοβα να βάλεις ext4. Με το gparted.

Με το "εργαλειο δίσκων" εννοείς ή ειναι άλλο προγραμμα το gparted? Ναι ubuntu χρησιμοποιώ!


και με τα δύο γίνεται, το gparted είναι ένα άλλο πρόγραμμα, καλύτερο.

Ενταξει θα το δοκιμάσω! Ευχαριστώ πολυ για την βοήθεια! Αν συναντήσω προβλημα θα ρωτήσω!