Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2011, 22:52
από giannistso
μηπως γνωριζει κανεις πως να γραφω τα iso backup games του xbox 360 που εχω σε ubuntu 11.4 64bit ??? και με ποιο προγραμμα γινετε ??
ευχαριστω!