Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2011, 22:52
μηπως γνωριζει κανεις πως να γραφω τα iso backup games του xbox 360 που εχω σε ubuntu 11.4 64bit ??? και με ποιο προγραμμα γινετε ??
ευχαριστω!
ευχαριστω!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/