Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2008, 12:48
από Dimitris
Ούτε εγώ έχω ιδέα, αλλά με μία γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα αυτά:
http://tldp.org/HOWTO/XFree86-Touch-Screen-HOWTO.html
http://www-128.ibm.com/developerworks/l ... layscreen/
Πριν κάνεις οτιδήποτε διάβασε καλά και ρώτα ό,τι δεν κατάλαβες. Απ'ότι βλέπω θα χρειαστεί να τροποποιήσεις το xorg.conf. Πριν αλλάξεις κάτι κράτα πάντα ένα αντιγραφο ασφαλείας. Επίσης ρίξε μια ματιά σ'αυτό viewtopic.php?f=37&t=237&p=1720&hilit=Device#p1720 (δεν είναι μόνο για ΑΤΙ)


YΓ. Και δεν ανηκει στην ενοτητα Οδηγοί, κάποιος συντονιστής ας το μεταφέρει.