Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2008, 21:55
να το σβησεις δεν μπορεις. Μπορεις να εκκινησει τον υπολογιστη εχοντας αποσυνδεσει την webcam αν ειναι εξωτερικη. Διαφορετικα δοκιμασε τα προγραμματα xawtv και mythtv, εκει μπορει να τα καταφερεις ευκολοτερα να ορισεις το /dev/video1 ως πηγη.