Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 22:28
Όλα ok !!
Αν κατάλαβα καλά εγκατέστησα το firmware του chip.
Σ' ευχαριστώ πολύ !!
Αν κατάλαβα καλά εγκατέστησα το firmware του chip.
Σ' ευχαριστώ πολύ !!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/