Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2011, 14:43
filippos.xf έγραψε:
Έκανα κάτι λάθος![]()
Ναι , ξέχασες να το αποπροσαρτήσεις , σου δείχνει (1η φωτό) : Σημείο προσάρτησης : /media/PNY USB 8GB
Aν και δεν νομίζω να καταφέρεις κάτι κάνοντάς το ntfs ή ext4. Μάλλον είναι προβληματική παρτίδα . Ένα δικό μου 8GB (άλλη μάρκα) αναγνωρίζεται κανονικά .