Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2011, 22:01
από pros
Μήπως είναι εξωτερικοί οι δίσκοι; Σε αυτή την περίπτωση, δώσε στην ετικέτα τους το όνομα με το οποίο θέλεις να προσαρτώνται. Επίσης αν έχεις στο media καταλόγους sdc1 κλπ, διέγραψε τους...

Σε περίπτωση που οι δίσκοι είναι εσωτερικοί, βεβαιώσου ότι έχεις τους σωστούς καταλόγους στο /media. Αν δεν δουλέψει και πάλι, ονόμασε ανάλογα τις ετικέτες τους, διέγραψε τους καταλόγους στο /media και δοκίμασε ξανά.

Τις ετικέτες των δίσκων μπορείς να τις επεξεργαστείς με το gparted.