Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2012, 10:59
Ευχαριστώ,
Άλλη μια ερώτηση,
το modem του laptop( η θύρα που παίρνει το απλό καλώδιο τηλεφώνου) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αποστολή φαξ και με ποια διαδικασία?
Άλλη μια ερώτηση,
το modem του laptop( η θύρα που παίρνει το απλό καλώδιο τηλεφώνου) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αποστολή φαξ και με ποια διαδικασία?