Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2012, 11:22
Με την προϋπόθεση οτι ο υπολογιστής διαθέτει modem:
Αν έχεις dsl το άλλο άκρο του καλωδίου απο τον υπολογιστή, πάει στο φίλτρο στην είσοδο "phone" και το φίλτρο στην πρίζα του τηλεφώνου
Αν έχεις pstn/isdn, το άλλο άκρο του καλωδίου πάει κατευθείαν στην πρίζα του τηλεφώνου.
Σε κάθε περίπτωση χρειάζεσαι και πρόγραμμα λήψης/αποστολής fax.
Αν έχεις dsl το άλλο άκρο του καλωδίου απο τον υπολογιστή, πάει στο φίλτρο στην είσοδο "phone" και το φίλτρο στην πρίζα του τηλεφώνου
Αν έχεις pstn/isdn, το άλλο άκρο του καλωδίου πάει κατευθείαν στην πρίζα του τηλεφώνου.
Σε κάθε περίπτωση χρειάζεσαι και πρόγραμμα λήψης/αποστολής fax.