Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2012, 11:22
από OPanos
Με την προϋπόθεση οτι ο υπολογιστής διαθέτει modem:

Αν έχεις dsl το άλλο άκρο του καλωδίου απο τον υπολογιστή, πάει στο φίλτρο στην είσοδο "phone" και το φίλτρο στην πρίζα του τηλεφώνου

Αν έχεις pstn/isdn, το άλλο άκρο του καλωδίου πάει κατευθείαν στην πρίζα του τηλεφώνου.

Σε κάθε περίπτωση χρειάζεσαι και πρόγραμμα λήψης/αποστολής fax.