Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 21:56
από medigeek
Περίμενε λίγο, μπορεί κάποιος να βρεθεί να προτείνει κάτι.
Στο μεταξύ, πακεταρε το δίσκο και φύλαξέ τον κάπου, μην τον συνδέσεις στον υπολογιστή χωρίς λόγο. Κάθε φορά που τον συνδέεις, μπορεί να τον καταστρέφεις περισσότερο.