Δημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2012, 19:30
από stroplin
οχι δεν λειτουργισε... στο skype den dokimasa...ο flash δεν αναγνωριζει την camera μου..δεν ξερω αν γηνετε...να τρεχει ο flash την cam μεσο cheese ...