Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2012, 20:38
α) όχι δεν έχω δοκιμάσει με άλλη sd αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως το πρόβλημα το έχει η σηγκεκριμένη καρτά καθώς δούλευε στην αρχή.
β) πως βάζω είκονα χωρίς το imageshack?
β) πως βάζω είκονα χωρίς το imageshack?