Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2012, 20:57
από medigeek
Voet έγραψε:το πρόβλημα το έχει η σηγκεκριμένη καρτά καθώς δούλευε στην αρχή.

Η κάρτες sd και τα usb flash sticks έχουν ένα όριο ζωής αν δεν κάνω λάθος - δεν ξέρω πότε αρχίζουν να χαλάνε αλλά μετά από αρκετά read/write σταματάνε να λειτουργούν, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Ίσως είναι καιρός να αγοράσεις καινούργια κάρτα.
Μπορείς φυσικά να περιμένεις μια διαφορετική απάντηση, ίσως κάνω λάθος. :)

Voet έγραψε:β) πως βάζω είκονα χωρίς το imageshack?

Ανεβάζεις το αρχείο στο http://imagebin.ubuntu-gr.org/