Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2012, 21:49
από fkol k4
Αν και δεν είναι τεχνική λύση, επειδή μου έχει συμβεί μια φορά και με τον δικό μου εκτυπωτή (μηχανήματα του διαόλου :mrgreen: ), κλείστον, βγάλτον από την πρίζα, περίμενε 2-3 λεπτά, κάνε επανεκκίνηση και ξαναπροσπάθησε να εκτυπώσεις κάτι. Αν ούτε τότε, βγάλτον από τους εκτυπωτές του συστήματος και βάλτον από την αρχή, μήπως κάτι δεν ρυθμίστηκε σωστά.