Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2012, 19:04
Κατέχω το iPod Touch 2G iOS 4.2.1 (jailbroken)
Στο Ubuntu το iPod αναγνωρίζονταν κανονικά και πήγαιναν όλα ρολόι
Αλλά στο Xubuntu δεν μου αναγνωρίζεται ενώ τα προγράμματα για την υποστήριξή του είναι εγκατεστημένα και το banshee δεν το βλέπει
Στο Ubuntu το iPod αναγνωρίζονταν κανονικά και πήγαιναν όλα ρολόι
Αλλά στο Xubuntu δεν μου αναγνωρίζεται ενώ τα προγράμματα για την υποστήριξή του είναι εγκατεστημένα και το banshee δεν το βλέπει