Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2012, 04:19
από z104
Παιδιά γεια σας. 1ο μου ποστ εδώ.
Μόλις εγκατέστησα το ubuntu 12,04 x64 στο pc μου. Η μητρική έχει 2 sata controllers. 1 intel ICH9R και 1 JMB363. στον intel έχω 1 raid-0 με windows7 x64 που λειτουργεί άψογα και στον JMB363 έχω 2 σκληρούς για storage.
Το πρόβλημα: Εγκατέστησα σε 1 απο τους 2 storage σκληρούς το ubuntu, αφού πρώτα είχα αποσυνδέσει τους RAID-0 σκληρούς, (φοβόμουν μην μου καταστρέψει τα windows). Αφού ξεκίνησαν μια χαρά το ubuntu, έκανα shutdown και επανασύνδεσα το RAID-0. Τώρα όμως τους βλέπει σαν ξεχωριστούς δίσκους. Υπάρχει τρόπος να τους δει κανονικά σαν RAID? (σε windows και Ubuntu-LiveCD το βλέπει κανονικά). Ευχαριστώ.