Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2012, 21:40
Λογικά δεν πρέπει να τρέξεις καμιά άλλη εντολή.. τώρα που ανέβηκε το firmware , λειτουργεί η κάμερα ;
Δοκίμασε την.
Δοκίμασε την.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/