Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2012, 21:40
από Learner
Λογικά δεν πρέπει να τρέξεις καμιά άλλη εντολή.. τώρα που ανέβηκε το firmware , λειτουργεί η κάμερα ;
Δοκίμασε την.