Δημοσιεύτηκε: 11 Ιουν 2012, 22:10
από Learner
medigeek έγραψε:Κατέβασε το αρχείο .deb από εδώ: http://www.mediafire.com/?yowom7gh6vg4fzl (εγώ το διόρθωσα και το ανέβασα)
Δοκίμασε να το εγκαταστήσεις και να δεις αν δουλεύει.


Διόρθωσες το αρχείο .deb medigeek ; αυτό που έβγαζε το μήνυμα σφάλματος για το description ?

στείλε το αν είναι και στην lexmark να το έχει .. :D