Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2012, 20:38
από minios67
Γεια σας! Σε υπολογιστή με Mint13 είναι συνδεδεμένος κι ένας σαρωτής Epson. Υπάρχει περίπτωση να δουλέψει κι αυτός ως κοινόχρηστος με Win7;;;
Ευχαριστώ!