Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2012, 20:27
Δυστυχώς το πρόγραμμα δεν λειτουργεί στο σύστημά μου. Δηλαδή χωρίς να μου βγάζει κάποιο μήνυμα σφάλματος δεν δείχνει κάποια φόρμα, σαν να μην μπορεί να ξεκινήσει.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το γεγονός ότι το ποντίκι είναι ασύρματο.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το γεγονός ότι το ποντίκι είναι ασύρματο.