Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2012, 18:15
από simosx
Κατά το http://www.phonearena.com/phones/compar ... /6942,6966 το κινητό έχει δυνατότητα για Mass Storage Device.
Είναι πιθανό να εμφανίζει κάτι στην οθόνη όπου πρέπει να επιλέξεις να μπει σε κατάσταση Mass Storage.
Ή, αφού συνδέσεις, τρέξε dmesg και δες αν αναφέρει και σχετικό στις τελευταίες γραμμές του αποτελέσματος.