Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 09:46
από fkol k4
Learner έγραψε:Το low-level format που προτείνεις , θα το πρότεινα κι εγώ , αλλά , μιλάμε για σκληρό δίσκο 1TB !!!

Υπολογίζω , ένα 24άωρο , χαλαρά. Μπορεί και παραπάνω.

Εχμμμ, ναι, όντως, το «δεν χάνεις τίποτα» το εννοούσα σε σχέση με το υλικό, δηλαδή δεν νομίζω να χαλάσει τίποτα αν δεν είναι ήδη χαλασμένο. :angel:

Μάλλον στο παραπάνω από 24άωρο το βλέπω κι εγώ, αλλά δεν είναι ανάγκη να το κάνεις αμέσως. Το αφήνεις από το βράδυ, βαράει όλη νύχτα, ξυπνάς, πας στη δουλειά, γυρίζεις, ε, κάποια στιγμή θα τελειώσει, τι θα κάνει, στο χέρι του είναι;
Μια μέρα είναι, το πολύ πολύ να μην τον πετάξεις (πας για αλλαγή-επισκευή) αύριο το δίσκο, αλλά μεθαύριο. :P