Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2012, 17:23
Ναι τα εχω διαβασει αυτα στο φορουμ της Logitech, αλλα δεν εχω δοκιμασει το hidpoint γιατι δεν εχω παει ακομα σε Linux. Το σκεπτικο μου ηταν να ειμαι σιγουρος οτι ολα θα δουλευουν κανονικα πριν αλλαξω λειτουργικο, γι'αυτο ρωταω εκ των προτερων. Με το wine δεν γινεται? Το wine δεν ειναι εξομιοωτης για προγραμματα απο windows?