Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2012, 22:20
από simosx
Kyr0 έγραψε:Αν κατάλαβα καλά λέει να στείλω το αρχείο στο Discuss@Linmodems.org ; πρέπει να ξέρω το κωδικό της χώρας ή αρκεί να βάλω Greece;


Ναι, μπορείς να αναφέρεις Greece στο μήνυμα που θα στείλεις στο Discuss@linmodems.org.